begum1 28 haftalıgız ama çok kötü agrım var karnım çok kötü sertleşti doğrulamıyorum ayaga kalkıcak halim yok sancı geliyo olabilir mi lütfen yardım edin
[silindi] begum1 canım nasıl yardım etsin buradakiler. Çok rahatsızsan acile görün Allah korusun bir şey olur bekleme kimse sana burda bu konuda yardım edemez
Gizoos begum1 canım bir doktora git istersen çünkü bu tarz ağrılara bakmadan birşey söylemiyorlar. Enfeksiyondan olabilir sancıda olabilir ama bir doktor git
AlinaET begum1 sadece sertleşme doğum belirtisi değil diye biliyorum çocuk toplanabiliyormuş bazen bendede oluyor sancı farklı oluyor ama tabiki yanlış yönlendirmek istemem en az yarım saat takip edip geçmezse doktora bildirebilirsiniz
paradiseeeeee begum1 dinlen canım biraz bakalım grçmesse ona göre acile gidersin yorulduysan bugün ondan da olabilir
begum1 [silindi] yaşayan vardıe belki aynısını diye bilgi almaya çalışıyorum böyle bi durum başına geldiyse naptı o an Gelin muayene edin demedim zaten farkındaysan
[silindi] begum1 farkındaysan sana insan gibi yazdım insan gibi fikrimi söyledim. Buradakilerden ne bekliyorsun hayret bir şey ya akşam akşam kadına olacak şeyi yazıyorum verdiği tepkiye bakar mısın
Oykuaygun begum1 kendini çok mu yordun ne yaptın. Benim de temizlikten sonra ağrım çok oldu sürekli toplandı içerde bişeyler yaptı 😂 sabaha geçti ama
Nigar1134 begum1 braxton hicks kasılmaları ola bilir sanırım, hazırlayıcı doğum kasılmaları yani, ama günlük hayatı etkilememesi gerekir, eğer etkiliyorsa, çok rahatsiz ediyorsa bence doktora danışın mutlaka
Bilgenurrr begum1 geçen hafta bende de olmuştu dayanacak gibi değildim doğuruyorum sandım kan idrar istediler idrarımda enfeksiyon çıktı serum falan taktılar öyle geçti acile git derim hiç bekleme
begum1 Bilgenurrr idrarımda enfeksiyon vardı zaten yüksek ihtimalle ondan olabilir uzanınca geçti doktorumla görüşücem bu gün
Thysn23 Uzan bacakları uzat iyice dinlen biraz yukarda da tutabilirsin ben öyle yapiyorum yorulunca çok oluyor ana düzenli gelen bi ağrı ce kasilmaysa hastaneye git