Aliiimerve18 Nilasyamom bende o sayfadan aldım cnm 800 TL elyeza modeli beyaz renk di yan korumalık cibinlik yastık içinde hafif bi beşik beğendim fakat sadece bi tane delik yeri yalnıştı onuda biz kendimiz açtık matkapla hemen oldu ben memnunum şimdilik
Nilasyamom Urasssss Huris53 Aliiimerve18 ozlmm123 Cebikubra monnas kızlar hepinize çok teşekkür ederim. Görmeden alınca insan tereddüte düşüyor. Ama az çok fikir oluştu kafamda. İnşallah sağlıkla hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alırız 🌸☺️🤲🤲
ozlmm123 Nilasyamom ben önümüzdeki hafta fabrikasina gidip ordan alacagim izmorde cunku sizede bilhi veririm eger hafta ya kadar beklerseniz
Cebikubra Bende elips 70×110 aldım ama sallanmıyor diye gelmeden iade ettim diğer anne yanı beşik modellerini düşünüyorum kullanan varsa dikdörtgen
monnas Nilasyamom 3 sene önce kendi sayfasından aldım. çok da güzel teslimat yaptılar ve ahşap beşikten de çok memnun kaldım. 2.ci kızıma da kullanıcam inşallah 👍🏼 tavsiye ederim gönül rahatlığıyla