Gltnyigit 39+6 haftalık gebeyim 2 gündür kramplar ve ağrı yaşıyorum hastaneye gittim hiç birseyin yok dendi ama hala geçmedi 3 gün olacak uykumdan uyanıyorum bu bahsettiğim ağrılar kramplar karnımın hemen altında oluyor