Kızlar dün gece nişan geldi sanırım diye post açmıştım evet nişanım gelmiş ama bebeğim bnm hep yukarıdaydı dün gece saat 3 ten bugün akşam 6 ya kadar sancı çektim açılma 4 cm üzerine çıkmadı ve bebek yukarıdaydı aşağıya inmedi yürüyüş çömelip kalkmak squat sıcak duş denemedik hiçbir şey kalmadı ama olmuyordu malesef aşağıya inmedi ve doktorum gelip istersen yarın sabaha kadar sancı çek ama bu bebek aşağıya inmez dedi bizde sezeryan istedik ve 7 gibi bebeğime kavuştum şuan karın ağrım var biraz ama o kadar olacak elbet rabbim isteyen herkese sağ salim bebeğine kavuşmayı nasip etsin şu mübarek günler yüzü hurmetine isteyen kimsenin kucağı boş kalmasın… 🙏☺️