Ates21 Kızlar yarın kontrlm var 20 haftadayim ama ne zaman gitsem ne soracagimi unutuyorum en fazla 2 soru sorup cikiyorum eve gelince hatırlıyorum sizce neler sormalıyım bu haftada
Cemrece Ates21 Ben de not alirim hep aklima geldikce. Zaten doktorun soyluyor herseyi mesela su siralar tetenoz asin var ve seker yuklemesi yaptirabilir bunlari soyler buyuk ihtimal
mrsbiyolog Ates21 bende sizin gibiyim o yüzden aklıma geldikçe telefonumun notlar kısmına soracağım soruları not alıyorum muayene sonrası tek tek soruyorum☺️
Asyaayaz1 Şikayetiniz olmadığı sürece birşey sormanıza gerek Yok doktorunuz ilgiliyse zaten yapılması gerekenleri bilgilendirmeler vs yapıyor cnm🤷♀️