Kızlar merhaba.. şu an 13+2 deyim. Bulantı kusmalarım çok şiddetliydi serumlar hastaneler günde defalarca kusmalar prilam zofer günlerim bunlarla geçti 5. Haftadan 10. Haftanın yarısına kadar. Gerçekten hiç bitmeyecek derken bi anda 10 11 12. Haftalar çok rahat geçti sevinmiştim atlattım diye ama şu 3 gündür yine aynıyım bulantı kusma tekrar başladı yani çalışıyorum bi de çok zorlanıyorum. Hiç bitmeyecek mi bu bulantılar tamam anne olmak kolay değil kendimde sağlık çalışanıyım ne hastalıklar ne dertler gördüm ama bu bulantı benim gercekten psikolojimi bozmaya başladı 😞