Lovingbaby Merhaba kizlar 4 haftalik gebeyim 2 haftadir alt karnimda asiri derecede agri oluyor batmalar oluyor nedeni ne olabilir
ilkannelikkk Lovingbaby Gayet normal betanız da normal önemli olması 2 günde 2 kat artmasıdır. Endişelenmeyin daha ne ağrılar olucak 😂🥰
Rukiye63 Lovingbaby gayet normal benimde 4 gün vardı 47.79 çıkmıştı iki katına çıkması yeterli sağlıklı bir gebelik icin
Lovingbaby Merhaba kizlar bugun beta testimi yeniledim ve 25 e dusmus ama kanamam yok reglime daha 3 gun var tekrar yukselirmi acaba