Tugceince benim uykumda bile oluyo inan. Çığlık atarak uyanıyorum. Bazısı kız bebek kasıkta olduğu için çok normal diyo. Ben zaten hamile kaldığmdan beri bebeği sağ kasığımda hissediyrm.
Tıp sebebini açıklayamıyo bu cimciklenmelerin 😂😂😂
Servikal uzunluğun normal mi ve enfeksiyonun var mı?