Mybaby90 Kızlar 16. Haftadayız cinsiyeti belli oldu erkek geliyor. Şimdi de isim derdine düştük. Var mıdır yeni isim önerileriniz ?
Seher24 Mybaby90 Miran Asaf🥰 ben ogluma bu ismi koymuştum tabi bu hercai denen diziden önce netten babası bulmuştu ilk başta karşı geldim ama çok güzel bir isim 👍
N_A_Z_L_I_M 26 haftalık hamileyim sürekli düşünüyoruz isim bulamadık oğluşuma eşim Aras 🥰 ismi nasıl diye sordu bugün cevap vermedim 🤔(ayyy ne zor isim koymak) kızlar sizce nasıl Aras ismi aklımda hiç ama hiç işim yok
Mlsa2530 N_A_Z_L_I_M bende aras istiyorum ama tam tersi eşim istemiyor aklına direk aras kargo geliyormuş 😂ama bence güzel isim
Berfin3 Ya bende asil ismini begeniyorum ama ne esim ne aileler o neymis oyle diyorlar. Çınar ismini de ben soyledim herkesin icine sindi sonra da benim içime sinmedi gibi oldu 😄 nasil yapicaz bilmiyorum. Sizce asil mi çınar mi. Tek isim olmasini istiyorum
Burcuayse 9.haftamdayım çok sabırsızım henüz belli değil cinsiyetimiz ama isimler belli kız olursa Zeynep ipek 💕 erkek olursa alparslan🧿
tgul Mybaby90 Biz nasipse Asil Batu koyacağız adını 😊 Bize de o nasıl isim diyenler oldu ama açıkçası herkese herseyi beğendiremeyeceğimiz için vazgeçmedik. Sonuçta bizim içimize sindi 😊