[silindi] tüp bebek doktorum vermişti ismini 13.haftada 2li tarama sonucumu göstermeye gidip tanıdım kendisini 16.haftada kontrol verdi yine gittim. Çok memnun kaldım. İzahı ilgisi gayet iyiydi. Organ taramasına da kendi isteğimle ona gittim. Pozitif bi doktor ben sevdim :)