Ebrusema ya canım inan bu benim için de büyük bi sorun oldu, hatta az önce neden bu kadar acıkıyorum diye yarim saat ağladım 😭 ama bende öyle atıştirmalık falan değil, her acıktığımda sarma, börek, pilav gibi yapması zor yemekler istiyorum, anne yemekleri istiyorum, kendim yemek yapmaya çok üşeniyorum, bazen tiksiniyorum yemeklerden, o yüzden sürekli açım, bi türlü doymuyorum, bide en kötüsü yediğim anda acıkıyor olmam, bi hafta sonra kayınvalideme gitcez, orda napicam nasıl her istedigimde açım bana yemek ver diyecem onu düşünüyorum, utanırım ya, yani çok kötü durum, napicaz biz böyle 🙄