Muj7
Doğuma 2 saat kala dr’um dayanamadığımı görünce kendi söyledi yaptırdım. 1 saat kadar çok rahat ettim dünyalar benim olmuştu o an, sonrasında etkisi geçmeye başladı sancı yine bastırdı öyle öyle doğurdum. 😄
Şimdi 2. hamileliğim gerek var mı yok mu yaptırır mıyım yine bilmiyorum tamamen o ana bağlı.
Ama rahatlamak isteyene tavsiye edilir. 😄