butterfly_ Kızlar 16 haftalık gebeyim 2 cm lik miyom var 3 cm olmuş doktor zararı olmaz dedi bebeğe 2 gündür sağ tarafım ağrıyor galiba miyomdan böyle elini değdirince bastırınca ağrıyor galiba orda . Zararı var mı bebeğe ? ☹️ Ve normal doğumu engeller mi ?
yavrukom butterfly_ geçmiş olsun benimde var bu süreçte hormonlardan dolayı hızlı büyümesi normalmiş bulunduğu yer rahime ve bebeğe zarar veririmi diye doktorunuz bilgilendirilir korkmayin
Msydn6 butterfly_ doktorunuz bi zararı olmaz demiş bence endişelenmeyin iyi düşünün birşey olmaz inşallah korkmayın
Gkc92 butterfly_ korkmayın ben 3 aylık hamileyim 11. Cm ilk miyomum var ve riskli bölgede ams küçük miyomlar sıkıntı yapmıyor normal doğum bile yapılıyor. Ama benimki yeri ve büyüklüğü ile normal doğumum iptal oldu. Lütfen dualarınızı esirgemeyin yüksek riskli gebelik geçiriyorum
Sevvali_06 butterfly_ benimde 5 cm miyomlarim varr 2 cm le başladık her ay büyüdü cok sancilandım iki gün hastanede yattım suan iyim sükürr Allahtan bebeği etkileyecek yerde degilmis ama nolcak bilinmio Allaha emanett
Gkc92 Sevvali_06 çok teşekkür ediyorum sakın stres yapmayın çok önemli sağlıkla kavuşursunuz inşallah🙏
Cansuu1706 butterfly_ ben en basta ogrendim miyomla hamile kalmisim ve riskli bolgede cok taktim kafama stres yasadim burnumdan gelmisti baslarda 6 bucuk cmdi suan 10 unun ustunde sanirim ama bebegim gayet iyi ☺️ miyomla hamile kalan cokmus kendini hic uzme bol bol dua et yokmus gibi dusun ins bi sorun cikmicak diger turlu zehir oluyor hersey