Bugün ikili test yaptırdım bir sorun yok gibi kan sonucu cıkıncada kesinleşecek. Fakat şöyle bir sorunum var bebege kan götüren atardamarlarda kan akının direnç çıkmış biraz yüksek değerde bu bu dönemde kendiliğinden geçebilirmişte ilerleyen dönemde geçmeyip annede tansiyon riski bebekte gelişim geriliğine sebep olabilirmiş…çok canım sıkıldı buna benzer durum yaşayan varsa paylaşırmı tecrübelerini…