Hayla34 muayene randevusu aliyosun doktoruna aç karnına sabah gidiyosun doktoruna soyle şeker yuklemesi yaptırmak istediğini ordan giriş yapıp seni kan alınan bolume yönlendiriyorlar.Ordan sorarsin zaten,içeceği ise hastaneden vermişlerdi başka yerlerde nasıl oluyor bilmiyorum isleyisler farkli olabiliyor