Umutcumunannesi off maalesef bu virüs illeti hâlâ bitmedi haklısınız, normalde ben hiç bişeyi letgodan ya da dolaptan almam elimden geldiğince sıfır almaya çalışırım ama baktım arkadaşım alıyo bende merak ettim alsammı bende 2.el diye , zaten bu tarz bişeyi de alıp almamak konusunda kararsızdım iyice kararsız kaldım 😀 diyorum hiç olmadı e bebekte de var 300 tllik titreşimli olandan mı alsam