Huri54 merhabalar, biz de kızımla 32+1 olduk bugün, dün muayenemiz vardı ağrılarımın olduğunu söyledim doktoruma ara sıra kasıklarıma giren regl sancısı, bel ağrısı, bazen de bıçak saplanıyor gibi olan ağrılarıdan bahsettim. Doktorum bu ağrıların olması bizi sevindirir çünkü normal doğuma hazırlandığını gösterir dedi. Ha tabi bu ağrılar tek başına yetmez çocuğun son ana kadar pozisyona girip girmemesi de önemli ama ağrıların olacak illaki dedi. Korkmamız gereken şuymuş; ağrıların dinlenmeyle geçmemesi sıkıntı. Ritmik olarak ağrılar giriyorsa, aralıkları kısalıyorsa ağrıların kanama, su, nişan adı verilen belirtiler geliyorsa korkacağız hemen arayacaksın beni dedi. Son aylarda ağrılar gayet normalmiş. Hiç korkmayın sadece paniklemeden ağrılarınızı takip edin bakalım dinlenince geçiyor mu artıyor mu mesele o esas☺️ sağlık sıhhatle gelsin inşallah miniklerimiz🍀🍀🤲🏻