Neslihan1903 ben de 33+4üm, covid pozitif 3. Günüm bitiyor. Covid olmadan önce belim ağrıyor, uyuyamıyorum, yatınca zor nefes alıyorum falan diye mızmızlanıyordum ama demek ki nazmış diyorum şimdi covid pozitif çıkınca hepsini salladım. ateşim yükselmesin,sağlıklı besleneyim, bol sıvı tüketeyim derdine düştüm.ağrılarım tabii ki oluyor ama bebek için ateş riskli olduğu için ağrıları pek önemsemiyorum. İnşallah hepimiz bir an önce sağlığımıza kavuşuruz da doğuma kadar toparlarız kendimizi. Allah evlatlarımızı da, bizi de korusun inşallah.