Gkcgkc Az kaldı Allah’ın izniyle, zaman hızlıca geçse de kavuşsak sağlıkla bebişlerimize 🤲🏻🌸🧿 34 haftalık olduk biz. Bazen çok hareketli bazen sakin ama çok halsiz :( sizler nasılsınız ???
derinsart Gkcgkc bebek hep bi yerlere toplaniyor sık olmadigi icin sorun yok dedi doktor.. benm gece uykularim iyice bölünüyor toplandigi zamna uykumdan uyaniyorum yada bazen tak tak vuruyo artık hareketleri uyandırıyo.. bi an önce nisan gelse kavussakk diyorum .. doğum seklşnide cok merak ediorm konusulmadi sizin konusuldumı biz de 35 e girmek üzereyiz buarada
Minigim20 Gkcgkc bende 35 haftaya geldim canım halsizlik bende de aşırı derecede var birde sürekli sıcak basar gibi sklyrum sürekli balkonda durasim geliyor ve başından beri uğraştığı muz idrar yolları enfeksiyonu var onun ağrıları oluyor malesef
Msydn6 Gkcgkc aynı bende öyleyim bu aralar daha hareketli bebiş sanki 33+4 üm onun haricinde aşırı bel ve kemik ağrılarım var yatakta dönerken bile katır kutur 😪 haftaya kontrolüm var doğumumda 10-20 Nisan arası bakalım sezeryan 😌🌼
Gulsen4224 Gkcgkc 34 aynı bazen çok hareketli bazen sessiz sakin 🤭toplandığında kuzucuk agrı acı oluyor birde sağ kaburga agrısı baya mahvetti beni 🤭
Zafsim0801 derinsart merhabalar benim bu toplanma 34 haftaliga girdiğinden beri sürekli karnım artık sert ve çok hareketli yarın gidicem doktora dizinde bolemi
Gkcgkc Minigim20 nefes darlığı var elim ayağım kesiliyor hiçbir şey yapamıyorum artık ara ara vajinada agrılar da var şikayetler çoğalıyor :(
Dmrefe Biz de 33 olduk şükür.Haftalar ilerledikçe halsizlik artıyor.Bel ağrısı çok fazla olduğu için gece uyuyamıyorum.Bizim de doğum şeklini 35te konuşmayı uygun gördü doktorumuz.Heyecanla ve sabırla bekliyorum 🙂 Allah hepimize sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏
derinsart Gkcgkc valla bende direk onu istiyorum ama cekiniyorum tamam der mi demez mi ama genel istiyorum digerinede heycandan giremem çatlarım
Simge16 Merhabalar bizde 34+5 teyiz oğluşumla bazen çok sakinken bazen hareketleri çok sert oluyor ve karnımı geriyor taş gibi oluyor. Uyku problemi bende yaşıyorum malesef bazen tekmelerinden uyanıyorum bir daha uyuyamıyorum bakalım bu cuma nst ile başlangıç yapıcaz☺️
aannepandaa Simge16 günümğz aynı ve cuma benmde kontrolüm var. Ben 33de girdşm nstye. Herley normaldi bakalım cuma ne olacak. Bu arada bebeğinizin kilosu kaçtı..
3441K Simge16 34+6 olduk uygulamaya göre :) bizimde bebiş erkek uyku sorunu bende de var ara ara kasıklarima ağri vuruyor 9 gün önce ilk defa nst ye girdim 😊 ama bizimki uyudu çikolata flan yememi söylediler yediğim halde tekrar yedim aklınızda olsun tok olun ve çikolata yiyin :))
Kucukkedi 35 teyim, ara ara hafif regl agrısı gibi agrım oluyor, göbegim aşağı indiginden beri oturmakta zorlaştı. Bir an önce nisan gelsinde doğurayım diyorum 😗
Isilhanim87 Kucukkedi göbek indikten sonra tekrar yukarı çıkma ya da bebekte yukari doğru hareket etme oluyor mu benim daha inmedi de.
Minigim20 Gkcgkc Allah’ın izni ile son zamanlar canım çoğu gitti azı kaldı doğana kadar böyle devam sanırsam rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
MervErdo 35teyim bel ağrım arttı iyice üstüne çatı ağrımdan zor hareket ediyom ayaklarım baçaklarım fena şişti ya yolda zor yürüyorum onun dışında şükür