Gamze5861 bende muayenelerimi orda oluyorum canım.
Hekimoğlunda 250 ye yaptrdım. Ama cihaz 4 boyutlu. Cd ve fotoda veriyolar. Avicennada cihaz 2 boyutlu orasıda 250 demişti sanırım
Şimdi hastanemide değiştirmeyi düşünyorum 😊 yakın diye oraya gidiyodum