Mavimomm Kizlar merhaba mustafa basaranda ayrinli ultrasona giren varmi ucreti ilgisi vs eşleri yaninda aliyormu bana kisa bilgi verirmisiniz gitmeyi düşünüyorum ama kararsizim bilgilendirirseniz sevinirim
42m Mavimomm Mavimomm kesinlikle gitmelisin 👍🏻 İlgisi alakası bilgisi asla tartışılmaz ben normal muayenelerim de gidiyorum ayrıntılı ultrason zamanına gelmedik daha ama normal muayeneleri bile bir saate yakın sürüyor ayrıntılı ultrasondaymışsınız gibi. Eşleri de alıyor tabiki 😊
42m Mavimomm ben daha önce iki farklı doktora gittim ama Mustafa hocayı önceden tanısaydım asla gitmezdim dört kez gittim her muayenesinde renkli bakıyor makinesi zaten çok iyi ☺️ Renkli dooplerle çocuğun kan akışına bakıyor her gittiğim de çok çok memnunuz eşimle 😊 muayene ücreti 250 kontrol de ücret ödemiyorsunuz ayrıntılı ultrasonda 300 diye biliyorum ama net değilim 😊
Ahsentas Mavimomm ben oraya gittim eşimi alıyorlar detaylı şekilde bakıyor fakat hiç söylemedi bu bebeğin şırası burası falan diye son çıkarken bi kaç bebeğin yüzünü yakalamaya çalıştı ama oturup güzelce bizi bilgilendirdi 320₺ verdik biz kasımda.
Ekvatoral Mavimomm ben Ahmet Başaran’a gidiyorum. Çok memnunuz. Ben yılbaşından önce bir arkadaşım için sormuştum tekil gebelikte ayrıntılı ultrason için 300 demişlerdi.
42m Ahsentas alla alla sadece baktı mı yani niye öyle oldu ki ya 😌 ben en son iki gün oldu gideli ayak tabanı, ayak parmakları, elleri, midesi, Sırtı kaburgaları beyni söyle böyle diye hep anlatıyor kalbine giden damarları baya inceledi akışını falan 😌
Ahsentas 42m evet herşeyi inceledi ama tıp dilinde söyledi herşeyi yanında ki asistanına söyledi o kaydetti. Hocam buradı parmakları mı dedim hayır kordonu dedi parmakları nerede dedim orayı geçtik dedi😂
42m Ahsentas talihsiz bi tecrübe olmuş ya 😌 evet sekreterine de söylüyor kaydediyor ama bize de hep söylerken anlatıyor da orayı geçtiyse bir daha dönebilirdi aslında ama neyse artık 😄
Nunumella13 Mavimomm 45 dakika muayene eder, eşinizi ve sizi acayip derecede aydınlatır , pişman olmazsın dene 🥳
Nunumella13 Mavimomm bu arada her muayene bizim ayrıntılı geçtiğinden ekstra ayrıntılı ya gerek duymadım , çünkü zaten ultrason 4 boyutlu her şeyi her sefer söylüyor