-Kbra8- Mugehkc ben Karaca kullanıyorum ama maddi olarak bi düşüncem olmasaydı dyson alırdım 😊 Karaca da iyi ama bi sorun çıkarmadı şükür şimdiye kadar. Çekimi falan memnunum bende.
[silindi] 5,5 senedir Arçelik tornado kullanıyorum bir kere tık demedi büyük temizlik için birebir 1 senedir Samsung kablosuz jet90 kullanıyorum günlük kullanım için çok uygun kablo derdi yok çekim gücü çok iyi