Kizlar bebeğimin beşiğinde. Kenarlik ve yorgan nevresim takımı almam gerekiyor ben. Uyku seti. Halinde alayım ayrı ayrı almiyim diyorum sizce hangisi daha hesaplı olur ? Bide bebegimin doğduktan sonra yüz üstü yatması gerekiyor belinde bir rahatsizligiyla doğma ihtimali yuksek sizce alt üst takımlar mi daha kullanışlı olur tek parça tulumlar mi