RH38 Ben 25 haftalik hamileyim en son doktora gittigimde 24 haftaliktim bir ay sonra gel dedi. Siz ne aralikta doktora gidiyorsunuz.
Beyzan RH38 34. Haftaya kadar ayda 1 ama 30 larda önce 2 haftaya bir düşüyor 38 den sonra haftada bir tabi bu bazı doktorlarda 36 dan sonra sıklasiyor muayene. Ben de 23 haftalık oldum en son 20 de gittim haftaya tekrar gideceğim
Attent RH38 30 kadar 1 ay sonra gel diyor bir sorun yoksa 30dan sonra nts falan 1.2 haftada bir çağırıyor benim 37 haftam 5gunde bir gidiyorum
dugmeninannesiii RH38 canım gebelik durumuna göre değişiyor genelde 32. Haftaya kadar ayda bir gidilir 32 de sonra 2 haftada bir gidilir
T_nisaa RH38 ben en son 19 hafta 4 günde gittim bir dahaki kontrol 28+3 de siz şükredin çok değil iki kontrol aranız 🤣 5. Ultrasonum olacak düşünün toplam 8 ile Doğum oluyor 😊
umutttttt RH38 biz 6 yıl beklediğimiz için her hafta gidiyorum 😂 doktorum da heyecanımı anlıyo tabi bana diyo aa kızım seni hiç beklemiyordum 😂😂
Serendipity RH38 32.haftaya kadar 4-5 haftada 1 cagirdi, 35ten itibaren her hafta nst ve kontrol icin cagirmaya basladi doktorum.
Arse89 Ben en son 32 haftamda gitmiştim şuan 36 haftalık olduk kontrol haftaya 37 yani 😂 37 sonra sanırım haftalık giderim sanırım
kuselcin RH38 son 4 aya girince ayda bir kere gidiyoruz ben haftasını tamamladığı günlere almaya özen gösteriyorum 👍