Canım anneler merhaba aslında annelik konusunda kıdemliyim üçüncü gebeliğim ve üçüncü sezaryenim olacak kısmetse.
Fakat icimde bu sefer aşırı korku ve heyecan var. Aci çekeceğim için değil ama ameliyathane ortamı beni çok geriyor. O buz gibi sedye kollarımı bağlamaları falan düşündükçe ağlamak geliyor içimden resmen. Benim gibi olan var mı? Neler yapıyorsunuz nasıl sakinlesiyorsunuz? Son 13 günüm kaldı 😢