rukiyyee ben oğluma hamileyken. Göbek cizgim çok kötüydü hata doğuma yakın kap kara olmuştu oğlum Mayıs’ta 2 yaşını dolduracak şuan 27 haftalık kız bebeğe hamileyim oğlumda kalma göbek cizgim olduğu halde fazla kararmadi binonceki gebelikten kalma var bizim buralarda erkekte kararma kilanma olur kixlarda tüylerin dökülür fazla kararmazsin diyolar 😊