Ayzz11 Merhaba hanımlar, e bebekden aldığım kıyafetleri yıkamaya başladım ama sanki küçüldü gibi geldi. Sizinde başınıza geldi mi? Ne yapmam gerek? Bu arada hassas programda 30 derecede yıkadım.
Mdnyldz Ayzz11 bende bugün yıkadım ama herhangi bir sorunla karşılaşmadım, 30derece de 30dakika 800 devirde.
minikprensesimm Ayzz11 canım bende çoğunluk e bebekten aldım küçülme felan olmadı ütüleyince aynı halini aldılar hep