Matmazel_ evet oyle canım benim erken doğumda alınması gereken önlemleri bı söyledi bana ohaftaya kadar onca doktor gezdim ama hiç bişey anlamıyor bakıyor ulturasonla goremiyorlar bebek sağlığı önemli ama onu taşıyan anne sağlıklı cakkki bebek sağlıklı olsun , her hamillelikte kendine göre riskli başı sonu mutlaka bir terslik olur en iyisi deneyimli baktimi anlayan göre bilen doktor bı sorun olursa Burçin kaçağa da gidersin endişe ettigin bişey olursa zaten bende memlekete gelince bu ikisine gidicem , diğerleri de iyidi ama normal gebeliklerde iyiler inanki hakkında hayırlısı olsun canım