Gulazer Slm kızlar ben 37+1 haftalık hamileyim dün geceden beri ellerimde ve ayaklarimda acayip bı kaşıntı var dün gece uyutmadi resmen benim gibi olan var mı 🤔
Deletedmom206 Gulazer bende öyleydim karaciğer enzimlerime baktı gayet iyi çıktı vajinam ara ara kaşintim vardi bir krem verdi geçti vücûd kaşintimda azaldi şimdi ara ara oluyor sadece
Gulazer Maşallah rabbim sağlıkla sıhhatle güle güle büyütmeyi nasip etsin🙏 çok sağolun içim biraz rahatladı acaba ters bir durum mu var diye düşünüyordum sizde de olduysa normaldir o zaman ☺️
Gulazer Deletedmom206 Çarşamba günü Dr kontrolum var Dr söylerim ama o zamana kadar ne yapacak bilmiyorum çok kaşınıyor