Ozlemm123 yani hepimizin eşi kendimize göre mükemmel . Kimse dört dörtlük degıl . İmkanları olsun olmasın ellerinden geleni yapıyorlar bence . Ama hangimiz anlatıyoruz abarta abarta . Biz de biliyoruz Can'ım kocam seni cok seviyorum demeyi ama buraya yazmakla olmuyor , nazlıyım demekle olmuyor . Bizde nazlıydık anne baba evimizde yeri geliyor kocayada naz yapıyoruz ister cekıyor ister cekmıyor . Bence olgun olmak gerekiyor , evlilik cok nazla yürümez , ilgiye alışığım demekle olmaz . 1-2 gün ağlar koca senin için , sonra bıkar .