Arkadaşlar size içimi dökmek istedim beni anlayışla karşılayın olur mu. Şimdi ben yılla römcesinden beri hep erkke bebek hayali kuruyorum kız çocuk da seviyorum ama ilk çocuğum hep erkek olsun istemişimdir halamın küçük oğlu olduktan snra erkek bebekleri sevmeye başlamıştım aşırı tatlı geliyolar cinsiyet ayrımı yapmıyorum yanlış anlaşılmasın. Şimdi de hamileyim 6,5 haftalık daha en başondan beri erkek hissediyodum belkide sevdiğim için de olabilir. Bikaç kişide erkek hissettiğini söyledi ama annem başta olmak üzere etraftan hep kız hissediyoruz yok kız olsun falan gibi söylemler gelmeye başladı. Sanki benim erkek bebek sevdiğimi bilip bana beddua ediyolarmış gibi geliyo ve modum o kafar düşüyoki benim inadıma yapıyolar sanıyorum karışık duygular içindeyim. En başında çocuğumun saglıklı elinin yüsünğn düzgün olmasını isterim tabi ama ne bilim hayalimdi😔size de böyle tahmin yapanlar oluyor mu tahminler insanların hisleri doğru çıkıyor mu lütfen herkes yorum yapsın çok merak ediyorum