Prensmmmm Kızlar 13 haftalık hamileyim sinirlendim bağırdım ve karnımda bebeklerimin toplandığını hissettim gerçekten hissettim ama böyle kasıldılar sertleştiler hemen uzandım sakinleşmeye çalıştım birşey olmumuşut??
ilknuryakiskan Prensmmmm benim başıma geldi daha büyükken, ama bişey olmadı merak etmeyin çocuk kasıyo kendini strese girdiği için
Gulyuksel55 Prensmmmm Canım korkma onların işitme duyusu tüm duyu ve organlardan önce geliştiği için senin gerginliğinden etkilenmişlerdir bişey olmamıştır ama sen yine de sakin kalmaya bak bebeklerin için
Gulyuksel55 Prensmmmm Ayrıca onlarla konuşun sakin güzel bir ses tonuyla karnınızı okşayarak sakinleşip normale dönerler
D-uysal Prensmmmm sakin olun uzanın sol tarafınıza onları sakinleştirecek müzik ninni acın dinletin. Elinizle sevin onlar hisseder
umutunannesii Prensmmmm bsy olmaz canım korkma bizde sinirlenip bağırıyorum bebek sesten belki kasilmistir
Prensmmmm ilknuryakiskan biraz fazla sıktım kendimi sinirlendim ve bağırdım halada kasıldığını hissediyorum yımruk gibi ikizlerim
PaPaTyAmM_1223 Prensmmmm 31.haftadayım bnde son 1 aydır hergün yaşıyorum bu durumu bi sorun olmadı bizde hareketlerini hissedince rahatlıyorum
Elif06_ Prensmmmm cnm merak etme bende snir krizleri bile gcerdim karnim acirdi bagirmaktan korkuyodm bende cok. Seni anliyorum bisey olmadi sukurr
Gulyuksel55 Prensmmmm Sen sakinleştin mi peki önemli olan o sen ne kadar sakinim desen de içindeki o gerginliği hissederler bak 😉
Gulyuksel55 Prensmmmm Canım sakin ol fon müzik dinle açabiliyosan mümkünse belki daha iyi gelir bebekler için komik bi anı anlatıp güldürüp yardımcı olmak isterim ama konu başlığı malum bu değil