MercimekVeaAnnesi Kizlar ben 6 hftalk hamileyim surekli gegiriyorum midem bulaniyor diye mi yemek yedikten sonra su ictikten sonra en ufak biseyde hep gegirme var mide rahatsizligimi yoksa hamilelikten mi
Zeynep1111 MercimekVeaAnnesi hamileliktendir canım bende de var maalesef o sıkıntı ve bi türlü geçmiyor ben 22+4 haftalığım karnım acıktığı zamanlarda daha fazla oluyo sabah ilk uyandığımda oluyo çok iğrenç hissediyorum bazen eşimin yanında oluyo bi anda çıkıyo istemsizce utanıyorum 🙄😄
Gulyuksel55 MercimekVeaAnnesi Oluyo hamileliktendir canım bende de istemsizce oluyo ilerleyen zamanlarda azalıyo ama
Fidoss MercimekVeaAnnesi ay ilk zamanlar bende böyleydim gece uykuları resmen haram olmuştu geğirmek rahatlatmıyorduda arkası krsilmiyodu şimdi çok az ara ara var zamanla geçiyor şu an 18 haftalığım
MercimekVeaAnnesi Alperefet sabah uyaninca bile oluyor canim seninde oylemiydi sonra gectimi kilo aldin mi peki ilk aylar
MercimekVeaAnnesi Alperefet canim ben uyaninca sabhlari daha bisey yemeden gegiriyorum seninde boylemiydi kilo aldin mi ilk zamnlar ben hemen 1 kilo almisim siskinlikmi iner mi bu siskinlik
Alperefet MercimekVeaAnnesi benim de öyleydi artık eşimden utanıyordum , yemekten sonra aşırı şişiyordum ilk üç ayda 2 kilo falan almıştım ben de
Emine_ay13 MercimekVeaAnnesi bende 6+1 haftaligim kustuktan sonra ve bir şeyler yedikten sonra sürekli oluyor çok rahatsız oluyorum. Bugün sürekli kustum hiç bir şey yiyemedim bu saatte kadar.