Ben isteğe bağlı spinal sezeryan oldum canım memnunum da pişman olmadım yaa normal yapacak güvenim yoktu 38+2 ye kadar zor sabrettim gerçekten son zamanlar çok zorluyor hele mide yanmaları olsun artık dedim ilk de olunca eşimle sezeryan olsun dedik izin de sıkıntılıydı zamanımız yoktu fazla bekleyecek