nboran Merhaba hanımlar Bağcılar medicine de doğum yapan var mı? Süreç naısl ilerliyorlar ebeler, odalar ve fiyatlar hakkında bilgi verir misiniz?
Deniz95 nboran ben bugün fiyat aldım 3400 normal doğum 4000 sezaryen dediler. Bugün başladım oraya bende fatma hanımla devam edeceğim sanırım.
nboran zeynepylmz doğum ücretini konuştum bende sadece ama detayları öğrenmedim kontrolüme de 4 hafta var. Sezaryen yanlısı bir hastane diyenler var
zeynepylmz nboran evet olabilir doktorum da öyle görünüyor benim ufak bir rahatsızlığımdan söz ettim hemen sezaryen dedi