Merveakbb
Normalde doktor son aylarda kendi çağırması gerekmiyomu kontrol için bana bişey demedi çok fazla kontrole gitmedim bi ayrıntılı test istemişti onuda yaptırmadım sonra bana şeker testi yapıldı normal çıktı sonra hiç ultrasonla bakmadı ilaç yazdı vitamin 4 tane pek bseyde demedi Kocaeli’nde yaşıyorum