Bence kilo işi genetik. tabiki abartılı yemek kilo aldırıyor bir sekilde ama inanın takmayın kafanıza. ben cok taktımıştım. Mesela 60 la hamile kaldım. inanın her gün aksatmadan 10 bin adım atıyorum. Tatlı tüketimi cok canım istemesine rağmen belki haftada 1 seklinde. Onda da aşırıya kaçmadan. Toplam 7 aylık hamileliğimde abartarak yediğim sayılıdır. Cok su iciyorum ve gece hiç yemedim bakın hiç yemek yemedim bir kez bile.
ona rağmen 6 kilo aldım 28. haftamdayım. Heralde doğuma kadar en az 6-7 daha alırım simdiden böyleyse. Yani yedi ayda toplam 5 i gecmeyecek kaçamak (üstelik cok hareket ve bol su içerek yaptım) buna rağmen hızla kilo aldım.
yani ne yaparsam yapayım genetik, ailemde böyle hep kilolu hamilelikler malesef. Yapacak bisey yok. bu kadar dikkat edip istediğimi yemiyorum. ne hamileliğimden keyif alıyorum böyle üstüne moralimin bozulması cabası.