Nazlican1994 Anneler merhaba, 23 martta ikili tarama testim var test nasıl yapılıyor belden su alınıyor gibi şeyler duydum ama doğruluğu nedir ?
Hanife1 Nazlican1994 Bugün kontrolüm vardı yapıldı ense kalınlığına bakıyor doktor ve kan veriyorsun bir hafta sonra sonuç çıkıyor ikili test bu canım
Lulemom Nazlican1994 normal kontrolün gibi gidiyosun. Ultrasonda ense kalınlığı ölçülüyo. Sonra aynı gün bir de kan veriyosun. Benim 3 günde kan sonucum çıktı. Ama sanırım hastanelerde 1 haftada falan çıkıyomş. O belden sıvı alma olayı başka bişi. Amniyosentez için alınıyo. Ama o pek tercih edilen bişi değil. Kolay kolay yapmıyolr yani korkma
Kdk Nazlican1994 yok canım hiç alakası yok. Bende bir ay önce yaptırdım. Her zaman doktorun baktığı aynı ultrason cihazıyla bebeğin ense kalınlığı ölçülüyor ve burun kemiğine bakılıyor. Daha sonra da normal bir şekilde kolundan kan veriyorsun. Yaşın sigara kullanıp kullanmama durumun gibi bilgilerle tüm veriler karşılaştırılarak da risk analizi yapılıyor. Bu kadar 😇
Cmnbusra Nazlican1994 kan veriyosun ultrasona giriyosun doktor bebegin ense kalinligina falan bakiyor o kadar