Esrasrgzl ilk gebeliğinizse yanlarda, kasıklarda ağrı daha çok oluyor. Çünkü ordaki kaslar genişliyor, geriliyor. Adet ağrısı da eşlik ederse bi doktora gidin ama. Benim 3. Gebeliğim ama bazen sağ ve sol tarafa gece dönerken kramp giriyor anlık sonra geçiyor.