DilayyEcr Merhaba Hanımlarrr, 21 haftalık hamileyim 1 haftadır vajinamda yürürken hareket ederken ağrı oluyor yarın kontrolüm var doktora soracağım ama hiç böyle bişey başına gelen var mı 😏
Dmtkblt DilayyEcr aynı haftadayiz benimde aynı ağrım var pazartesi günü randevum var bakalım ne dicek
melikeyldrm_54 DilayyEcr çatı ağrısı o canım benimde çok erken başlamıştı şuan 31 haftalığım özellikle bedenim yorulunca akşam olunca başlıyo ağrı resmen ayaklarımın üstüne basamıyorum yatınca bişey yok
Bsydz DilayyEcr bende 22 haftalık hamileyim benimde gece yatakta sağa sola dönerken birde sabahları kalktığımda oluyo resmen vajina için acıyo çatı ağrısı dediler normalmiş 18. Haftada başlayan varmış 2 hafta sonra kontrolüm var doktoruma sorucam yinede bakalım inşallah herşey yolundadır🙏🏻🙏🏻
mavisahinn Bsydz 18 gene iyiymiş benim o kadar erken başladıki belki 12 belki 14 halada ağrıyo acaba erken doğumu tetiklerimi ondan korkuyorum sanki biyerin morarır dokunamazsın öle acıyor sağa sola dönerken dokununca falan 😢
Bsydz mavisahinn Normal olduğunu söylediler bana kiminde böyle oluyomuş erken doğumla alakası yok dediler bana bende baya araştırdım 🤣ama ben yinede doktoruma sorucam bakalım magnezyum falan veriyolarmış galiba
leylosule DilayyEcr benim de o haftalarda batma gibi ağrım oluyırdu rahim genişlediği için normal dedi doktor
zynp55 normal sakın korkma benim de aynıydı aşırı korkmuştum boşuna korkmamalısın ileri haftalarda azalıyor 🙏 Bsydz
Duygus97 DilayyEcr 22 haftadayım geçen haftadan beri bende de var. Doktor normal dedi genelde gece olunca başlıyor benim. Allah hepimize şifa versin 😇