Esilam 31+1 im hani adet olmadan önce hafif hafif kramp girer gibi olur ya çok şiddetli değil ama öyle bir ağrı var sırtımda çok ağrıyor normal midir acaba bu dönemde
ZeynepKara Esilam düzensiz ağrıysa yalancı sancı oluyo ama sürekli giren ağrıysa doktoruna danışmalısın