Merhabalar bugün kontrol ettim 20 hafta bitti ama yumurtalık daralma vardı bir tanesinde aspirin verdi doğuma kadar kullanıcam böyle bir sorunu olan var mı ? Ne yaptınız 🙏 bende Gebelikte günler geçtikçe sağ tarafta ağrıyor o kadar sürekli çok arada bir 🙏