Flower3 200 üstü bi fiyattı eşim ödüyor şuan unuttum 250 falanda olabilir. Önceleri eşimi alıyordu artık Almamaya başladıklarını söyledi önce ben muayene oldum sonra eşim ve 5 yaşındaki kızımı bi kaç dakikalığına aldı bebeğe bakmaları için. Hayır doğum ücretini henüz bilmiyorum 🤷🏻♀️ çok yoğun bi doktor ama randevuları 1 ay sonraya verebiliyorlar ancak. Yine de siz çok gitmek isterseniz asistanıyla bi görüşün