Merhaba canlar,
Bu haftalarda bebekleriniz ortalama kaç kiloydu ? Bugün kontrole gittim 32+4teyim. 1900 küsür , iyi dedi ama hep içimde bir kuşku var zayıf diye. Bende bünye olarak zayıfım yememde öyle aman aman değil işin doğrusu. Ama çocuk konusunda Tutamıcam korkusu var Kızım 3350 doğmuştu ama baya toplu duruyordu dün görümcemin oğlunu kucağıma zor aldm oda 3ün üstünde kilo olarak ama tırstım.. kızım büyüdü 3 yaşında o yüzden mi ufak geliyor anlamıyorum