Mertimm Yook kesinlikle doktoruma laf söyletmem☺️Diyarbakır’ın en iyi doktorudur kendisi ve benim üç yıllık doktorum, tüp bebek sürecim geçirdiğim 5 operasyon hepsini birlikte atlattık onunla. Mükemmel bir doktordur, doktordan çok abilik yapmıştır bana. Aslında ihtimal dahilinde söyledi ama benim biraz durumum farklı, ben eşimden boşandığım için bana bir şey olursa çocuklarımın eşimin ve ailesinin eline düşmesinden korkuyorum o yüzden panik yaptım biraz. Bir de benim plasentam önceki sezeryan yerime yapışık o sebeple bana bütün seçenekleri söylemek zorunda kaldı. Ama umarım buna gerek kalmadan ben de atlatırım. Ben sadece eğer girilirse insanın başına ne gelşypr oradaki süreç nasıl işliyor onu öğrenmek istedim. Doktorum kafamı kesse sesimi çıkarmam o kadar güveniyorum 🤗 Moral verdiniz çok teşekkür ederim bilgi için.