aeh Hatice4446 hiç belirti olmayabiliyor. Olursa ağız kuruluğu, bevekte su fazlalığı, kilo fazlalığı oluyor. Bende hiç belrti yok mesela ama şekerm var. Şeker yükleme yaptrmadım ev tipi cihazla takip ediyorum
BirMuallime Hatice4446 ben de belirti yoktu ama suyum fazla çıktı ve bebek gelişimi 2 hafta ileride bazen hiç belirti de vermiyormuş kişiden kişiye değişiyor.benim babam da şeker hastası ailede olması da etkiliyor diyorlar