Rukiyeklc bazen sebepsiz kanamalar gerçekleşebiliyor gebelikte, bir sorun olduğu için değil belki de bebek rahime yerleştiği için bile olabiliyor ama bir sakıncası olmuyor. Doktorun eğer bir sorun görmediyse, herşeyin yolunda olduğunu söylüyorsa bence stres yapmayın, yaptığınız streste etkiler çünkü. Progestan vermiştir doktorunuz onu kullanın bende kullanmıştım ilk dört ayımda kistim olduğu için