YusufAsel58 uyandırın, altını açın, burnunu yada ayak topuklarını hafif sıkın, ellerini baş hizasına getirip göğsüne geri getirerek bağlayın yani egzersiz yapın :) videolar vardır illaki izleyin :) biz hastaneden çıktığımızda ilk 2 gün bizde uykusundan beslenmesini ayarlayamadık. Sarılığı biraz yükseldi, 2 gün daha beslenmesini düzelttim hemen toparladık.