pink_dream25 Yakından incelemiş biri olarak hiç kullanışlı gelmedi bana malesef.Oysaki görüntüsünü çok beğenmiştim.Ama satıcı da hiç önermedi bunu.Tekerleri lastik şişme teker ve oldukça kabaydı.Biraz mağaza içinde denedim düz zeminde bile sürmesi çok zordu ve ağır bir araba boş hali bile..Çocukla çok daha zor olur diye düşünüyorum.O yüzden bundan vazgeçip aynı markanın Quatro vip modelini aldım.Üstelik çift yön yaparken direk kolu karşıya geçirebiliyorsunuz.Bu özellik tek bunda vardı.Hemde diğerine göre çok daha hafif ve yine görüntü de çok güzel.Siyahını aldım ben isterseniz inceleyin sizde