Aysebetul00 Hamileyken hangi tuvaleti kullanıyorsunuz? Ben klozet kullanıyorum ama diğer alaturka tuvaleti kullanmak daha mi iyi bilgisi olan
sumeyye60 Aysebetul00 Son 2 ayda oturulmuyor ki alaturka tuvalete 🤷🏻♀️ Hastaneye gittiğimde daha hijyenik diye alaturka kullanıyorum ama çok zor oluyor. Uzun süre çömelme pozisyonu faydalı değil ayrıca damarlara giden kan akışını yavaşlatıyor. Varis oluşumuna neden olur.
mlkkk Aysebetul00 klozet kullanıyorum ama istesem alaturka da kullanabilirim eğilip kalkmakta hala zorlanmıyorum
esraizmirli Aysebetul00 valla ben alaturka tuvalete oturdugum zaman çok baskı oluyor oturamıyorum korkuyorum açıkçası tövbe sanki çocuk gelecekmiş hissi korkusu oluşuyor o yüzden klozete oturmayı tercih ediyorum bu arada 34 haftalık hamileyim ☺️
Kenzimahfi Aysebetul00 alaturkanin faydalı olduğunu duymuştum gebe okulundan. Hem esniyorsun doğumu kolaylaştırıyor bence de. Ben ilk hamileliğimde hep alaturka kullandım sancım doğru düzgün yoktu ama 4cm açılmam olmuştu. Sebebi bu ve benzeri şeyler olduğunu düşünüyorum
Nisanurunannesi3850 Son 1 ayım kaldı hâlâ alaturkaya gidiyorum diğeri içime sinmiyor oldum olasi sevmedim klozeti ama dogumdan sonra isimi kolaylastirir buyuk ihtimalle🤗
ysfali06 Aysebetul00 alaturka daha sağlıklı geliyor bana ama 1 2 aydır kullanamıyorum onu. Ne eğilebiliyorum ne de eğilince doğrulabiliyorum 🤷♀️ klozete geçtim bnde